Sempro har designet og produsert Dent Oi sin julekalender, eller rettere sagt Oi kalenderen som har vært tilgjengelig i desember. Gjennom 17 dager har brukerne blitt bedre kjent med Oi`ene i Oiland. 

Brukerne har hver dag fått muligheten til å svare på et kunnskapsspørsmål om Oiene, Oiene har til gjengjeld sendt ut en pose med den nye Dent Oi Juzy til de første 100 deltakerne som svarte riktig hver dag.

Dent Oi Kalenderen
Formålet med kampanjen var engasjere eksisterende og nye kunder av Dent Oi ekstra store pastiller og spre budskapet om den nye Dent Oi Juzy smaken som ble lansert på nyåret. Under produksjonen ble det i all hovedsak lagt vekt på at de skulle være så tilpasset for sosiale medier som mulig og da rettet mot Facebook siden til Dent Oi.

 

Tilgjengelighet
- Oi kalender nettsiden er laget for nett og mobil
- Nettsiden er integrert mot Facebook siden til Dent Oi
- Grunnet kort levetid er det ikke gjort søkemotoroptimalisering av nettsiden.