Social Media Days 2015 er over, og flere hundre konferansedeltakere har blitt inspirert og lært nye ting. Om du ikke var tilstede kan du allikevel få møte noen av de mange spennende foredragsholderne og gjestene som deltok. En stor takk til vår samarbeidspartner Go!Electra som har hatt ansvar for den tekniske produksjonen.


Årets Sosiale Medier Ildsjel - Meri Sorgaard
Meri Sorgaard ble kåret til Årets Sosiale Medier Ildsjel under Social Media Days 2015. Vi tok en prat med en stolt og rørt vinner.

 

Derfor er lokketitler tullete - Hanne-Lene Norup Dahlgren 
Du vil ikke tro hvem som dukker opp i denne videoen! Industry Analyst i Google, Hanne-Lene Norup Dahlgren, mener slike lokketitler er helt på trynet. Hun råder markedsførere til å kutte ut grep som «lurer» folk til å bruke tid på innhold som ikke er relevant for dem.
 

Ingvild Moen:  - Slutt å poste tull og tøys
Brukerne er for smarte, vi kan ikke lure dem lenger, sier rådgiver i Resonate, Ingvild Moen. Hun forklarer hvorfor man bør slutte å poste ting som ikke har verdi for publikum.
 

Vinner av Beste Kampanje i Sosiale Medier - Preben Carlsen i Trigger for Plan Norge
Trigger og Plan Norge fikk pris for beste kampanje i sosiale medier under Social Media Days 2015. Daglig leder/partner i Trigger, Preben Carlsen, forteller om #stoppbryllupet.
 

Fanbooster er Årets Sosiale Medier Byrå - Erik Eggum
Det siste året er det vi i Sempro AS som har hatt æren av å være "Årets sosiale medier-byrå". Vi gir med glede stafettpinnen videre til Fanbooster som helt fortjent ble kåret til Årets Sosiale Medier Byrå under Social Media Days 2015. Vi tok en prat med en fornøyd daglig leder Erik Eggum.
 

Kan man bli synlig uten et stort budsjett? - Matt Hodkinson
CEO i Influence Agents, Matt Hodkinson, deler sine erfaringer om hvordan det er mulig å nå ut i sosiale medier uten et stort budsjett.
 

Hvordan lykkes på Twitter - David Schneider
Han er skuespiller, forfatter og partner i That Lot Creatives. Med rundt 200 000 følgere på Twitter er hans råd om hvordan lykkes på Twitter vel verdt å lytte til. Her deler han sine beste Twitter-tips med deg.
 

Nordea i Sosiale Medier - Rune Kibsgård Sjøhelle
Rune Kibsgård Sjøhelle styrer Nordeas sosiale medier, og fortalte oss om hvordan ledelsen stiller seg til sosiale medier og om hva sosiale medier betyr for banken.
 

Trolljegeren - Robert Aschberg
Robert Aschberg fra programmet "Trolljegerne" som i fjor sommer gikk på TV3 foreleste under årets Social Media Days. Han brenner for å avsløre hvem disse menneskene er, og hvem de er, og hvor gamle de er overrasker ham stadig.


Se mer: Videointervjuer fra Social Media Days 2015 - dag 1.