Facebook

Produktbeskrivelse
Vi oppretter en bedriftsprofil på Facebook, setter innstillinger og legger inn relevant informasjon. Deretter lager vi en strategi med utgangspunkt i dine konkrete mål og utfordringer. Strategien blir basert på grundig analyse, og vår erfaring og kompetanse med digitale og sosiale kanaler. Vi gir deg lønnsomme råd, og måler forskjellen før og etter vi har iverksatt tiltakene. Våre strategiprosesser skjer gjennom workshops med kunden, og blir skreddersydd etter dine behov.

Få kontakt med dine nåværende og potensielle kunder via annonser på Facebook! Sempro lager annonser som når et relevant publikum for merkevaren din. Vi bruker de beste segmenteringsmulighetene som finnes, og sørger for at annonsene dine når ut til de rette personene. I Sempro tilbyr vi ferdige pakker som er satt sammen på bakgrunn av analyse og lang erfaring i markedet, eller vi skreddersyr den perfekte kampanjen for deg! Sempro sørger for at du når målene dine, enten det er snakk om direkte konvertering på nettsiden din, eller økt engasjement for innholdet ditt.

Egenskaper
Facebook gjør det mulig å skape engasjement rundt merkevarer, produkter og tjenester. En stadig større andel av kundeservicen flytter seg fra tradisjonelle kanaler og hit. Annonsering gir også svært gode muligheter for å rette dine budskap mot relevante segmenter.

- Digital strategi?
- Sosial strategi?
- Nettsidestrategi?
- Kommunikasjonsstrategi?

Du kan ha verdens beste produkter og tjenester, men hvordan kan du påvirke mottakerne til å gjøre det du vil at de skal gjøre? Kommunikasjon er verktøyet som skaper klikk til nettsted, engasjement, viral spredning, visninger, og øker kunnskapen om merkevare din. I tillegg påvirker kommunikasjonen omdømmet til merkevaren din, og kan gjøre at nettopp du skiller deg ut fra alle andre.

- Det beste segmenteringsverktøyet som finnes for markedsførere
- 9 av 10 visninger i nyhetsstrømmen er en reell visning iflg Norsk Gallup Q3
- Størst daglig dekning av alle annonseplattformer blant personer under 44 år i Norge

Foto. Priser fra Social Media Days
Foto. iPad med Facebook-tommel på skjermen
Foto. Christoffer og Jarl-Håvard

Del denne siden