Nyheter

Reklame på tradisjonell TV eller YouTube?

PUBLISERT 05/03/2015

I 2013 ble styreleder i Google, Eric Schmidt spurt om online video ville erstatte TV. Svaret hans var ganske klart: "Det har skjedd allerede."

Les mer


Hvordan bruker du Facebook Relevance Score til å lage bedre annonser?

PUBLISERT 04/03/2015

Facebook har gjort det mye enkelere for digitale markedsførere å lage relevante og gode annonser med nyheten Facebook Relevance Score.

Les mer


Hvorfor er displayannonsering så effektivt i forhold til tradisjonell annonsering?

PUBLISERT 03/03/2015

Ikke siden finanskrisen i 2008 har det tradisjonelle annonsemarkedet fallt like mye som det gjør nå. Til tross for Ingebrigt Steen Jensens ord, spås annonsering i aviser, plakater og magasiner til å bli taperen i reklamemarkedet i 2015. Flere av annonsekronene flyttes over i digitale kanaler nå enn noensinne. Hvorfor skjer dette?

Les mer


Tre enkle tips for å lykkes på Twitter

PUBLISERT 02/03/2015

Den britiske skuespilleren David Schneider har over 200 000 følgere på Twitter. Her deler han sine beste tips for hvordan du kan lykkes på det sosiale mediet!

Les mer


Derfor skal du markedsføre deg digitalt

PUBLISERT 23/02/2015

Som markedsjef eller daglig leder har du ansvar for å synliggjøre bedriften din. Det er mange måter å gjøre det på og mye man må tenke på. Vi mener at det beste er å markedsføre seg digitalt og her forklarer vi hvorfor.

Les mer


Slik retter du opp en feilsendt Snap

PUBLISERT 10/02/2015

Det har skjedd med sms, det har skjedd med mail og nå skjer det med Snapchat. Feilsendte meldinger og bilder gir daglig flere tusen mennesker hjertebank og anger. Men visste du at du kan trekke tilbake feilsendte Snapchatmeldinger? Her skal du få 3 tips om hva du kan gjøre når du har trykket litt for fort på "send"-knappen.

Les mer


Social Media Days 2015 – Oppsummering av dag 2

PUBLISERT 04/02/2015

Social Media Days 2015 er over, og flere hundre konferansedeltakere har blitt inspirert og lært nye ting. Om du ikke var tilstede kan du allikevel få møte noen av de mange spennende foredragsholderne og gjestene som deltok. En stor takk til vår samarbeidspartner Go!Electra som har hatt ansvar for den tekniske produksjonen.

Les mer


Social Media Days 2015 – Oppsummering av dag 1

PUBLISERT

Social Media Days 2015 er over, og flere hundre konferansedeltakere har blitt inspirert og lært nye ting. Om du ikke var tilstede kan du allikevel få møte noen av de mange spennende foredragsholderne og gjestene som deltok. En stor takk til vår samarbeidspartner Go!Electra som har hatt ansvar for den tekniske produksjonen.

Les mer


Digital ordliste

PUBLISERT 30/01/2015

Det er mange digitale ord og uttrykk som kommer til å bli en del av dagligtalen i markedsføringsbransjen framover. Her har vi satt sammen en liten ordliste som kan være til hjelp for de fleste med interesser innen digital kommunikasjon og markedsføring.

Les mer


Facebook rydder opp i News Feed

PUBLISERT 23/01/2015

Har du irritert deg over meningsløse innlegg og spam i Facebook-feeden din?

Les mer


Del denne siden