Performance

Vårt oppdrag er å sørge for at kundens mål med kommunikasjonen blir oppnådd, enten det er videovisninger, klikk til nettsted, engasjement, leads eller andre mål. Vi jobber med både betalte og ubetalte kommunikasjonsflater i egne, fortjente og kjøpte kanaler. Det vil si å rangere høyere i Google søk, optimalisere hvordan nettsiden utformes, hva den bør ha av innhold og hvordan vi kan benytte kundedata for å nå de målene kundene har satt for sin kommunikasjonsstrategi eller kampanje.

Avdelingen jobber tett med kommunikajonsavdelingen som produserer innhold, enten det er tekster, bilder, video eller annen digital kommunikasjon. Når innholdet er publisert, optimaliserer performance avdelingen kontinuerlig kundens medieinvestering i de betalte digitale kanalene. Dette kan eksempelvis være søkeordsannonsering på Google og Bing, Facebookannonsering og display/banner annonsering. Vi sørger for å finne riktig målgruppe, og redusere priser på klikk, visninger og andre konverteringer. En viktig del av jobben vår er å lese og utnytte de gode dataene digitale kanaler gir oss, så vi kan forsterke distribusjonen av de budskapene som engasjerer best og unngå å bruke budskap som ikke gir ønsket effekt både på mobil, lesebrett og desktop.

Vårt mål er å skape relevant trafikk til din kanal, som igjen gjør at flest mulig forbrukere gjør den handlingen du vil at de skal gjennomføre. Målet kan være kjøp av varer, påmelding til nyhetsbrev, dialog og engasjement i sosiale medier eller bestilling av materiell som kataloger og brosjyrer.

All aktivitet på din nettside og andre digitale/sosiale kanaler er målbare. Vi gir deg full kontroll over kostnader, engasjement, trafikk og hva brukeren gjør og hjelper deg med å forstå disse dataene. Performanceavdelingen skreddersyr også rapporter etter dine ønsker og mål, slik at alltid sitter på de viktigste tallene for din digitale kommunikasjon.

Foto. Kenneth og Mathias
Illustrasjon. Målkonvertering

Del denne siden